Höstbjörkar på rad

Efter två dagar med störtregn (ca 100 mm regn) så gav jag mig ut till ett favoritställe där björkarna står på rad. Har inte fotograferat dem i höstskrud men nu blev det av. Går omkring, funderar, tittar på olika vinklar, testar mig fram. Och alltid när det gäller träd så blir det lite ”skakbilder” det går inte att låta bli helt enkelt.

_IMG8914
_IMG8919

_IMG8941-Redigera

_IMG8929

_IMG8925

2 reaktioner på ”Höstbjörkar på rad

  1. Så vackert och tänk så många gånger jag tänkt stanna och fota dessa träddungar av stiliga björkar… Men tyvärr har det stannat vid tanken. Superfina bilder 🙂

    1. Jag passerade björkdungar där de stod i rad ett antal gånger men det var under arbetet så tiden fanns ej att stanna. Grämde mig att det var så långt hemifrån men så fick jag tips om denna plats så nära hemma och jag vart så lycklig. Så ta dig tid och stanna, leta efter fina vinklar att ta dem på. Varmt tack för de fina orden.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.