Påsken är över och med den även Konst på väg där jag har utställning hemma i Strömsbergs bruk. Vill säga ett varmt tack till er alla som besökte mig, trotsade kyla, snö och hala vägar för att åka och titta på alla utställare i kommunen. Många fina ord gav ni mig som värmde gott.
lottal-3156.jpg

På min hemsida kan ni se vilka bilder som fanns med i årets utställning och det finns också en liten filmsnutt.
lottal-3157.jpg

Det har varit ett riktigt aprilväder med snökaos, när jag kom hem igår efter arbetsrundan möttes jag av ett otroligt fågelliv. Hungriga fåglar vid matningen och det var mest av bergfinkar och grönsiskor. Och nu har även stenknäcken kommit tillbaka som varit borta hela vintern.
lottal-3139.jpg

Nu på kvällen har ovädret dragit förbi så jag gick ut för att fånga några blåsippor…
lottal-3165lottal-3171lottal-3179

Ha det gott!

